reklama

Supernova

Zažiarila znenazdajky Ako svetlo z tunela. Pohladila moju dušu, Zľahka, trošku nesmelá.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Zažiarila znenazdajky

Ako svetlo z tunela.

Pohladila moju dušu,

Zľahka, trošku nesmelá.

Schúlila sa z ničoho nič

Nežne v mojom náručí,

Človek by sa vážne zľakol,

Že tú krásu rozpučí.

Vstúpila mi do života,

Náhle, ako kométa,

Ryšavá a uvoľnená,

Vletela mi do sveta.

Svieti ako supernova,

Ochraňujúc hviezdičky,

Keď pohasne, privinie sa,

Zatínajúc pästičky.

Ranná káva, večer vínko,

Dlhé nočné hovory.

Krásny je to stereotyp,

Keď zalezieme do nory.

Ako orol staviaš hniezdo,

Ktoré mláďa ochráni,

Keď sa zrazu potešenie

Na súženie premení.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Veľa si sa napremýšľal,

Čo slovo „koniec" znamená,

Keď ho necháš doznieť celé,

Zrazí ťa na kolená.

Hľadáš cestu, hľadáš prístav,

V mori, búrke pocitov,

Keď si hľadal pochopenie,

Nôž sa ti v chrbte ocitol.

Stratila sa viera, nádej

V zažltnutom obrázku,

Nachádzaš len utrpenie,

Neveríš už na lásku.

Vybuchla tá supernova,

Slnko mi už nesvieti,

Temná noc ma premenila

Na vlkodlaka v podsvetí... vrrr...

Jaroslav 'Jairo' Kapšo

Jaroslav 'Jairo' Kapšo

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mám rád život a život má rád mňa. Niekedy viac, niekedy menej ;) Mám rád slobodu. Slovo, ktoré môže mať veľa významov. Zažiť adrenalín v končekoch prstov, ked visíš na skale, zabrať pádlom a cítiť silu prúdu, keď sedíš v lodi a vyrážaš za dobrodružstvom.Zamysli sa nad tým, čo je naozaj dôležité, keď je okolo teba len biely sneh, ty stojíš na hrebeni hôr a svet dole je tak vzdialený... Len ty a vietor... Zoznam autorových rubrík:  Sloboda a zodpovednosťSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu